joi, 24 aprilie 2008

PRESEDINTELE NOSTRU DE ONOARE LA ANIVERSAR


Din înţelepciune provin trei lucruri: gândire justă, vorbire fără greş şi acţiune dreaptă. (Democrit)


Sunt bucuros să fiu un prieten al Domnului Profesor Ion Buzaşi: un om înţelept şi cult, studios ca un benedictin şi credincios cu profunde convingeri, modest şi discret, un adevărat fiu al Blajului care se înscrie în seria „Corifeilor Şcolii Ardelene”. A sta în apropierea Domniei Sale face bine sufletului şi spiritului, transmite echilibru, seninătate şi înţelepciune. Vorbirea îi este lină şi clară, extraordinar de bine închegată şi îţi merge la suflet. Gândirea echilibrată şi ordonată o regăsim în nenumăratele sale cărţi care ne prezintă dimensiunea intelectuală şi culturală a omului. Am avut întotdeauna impresia că mă aflu în faţa unui om de o sinceritate debordantă, care crede cu adevărat că iubirea, frumosul şi binele vor salva lumea.

Un om faţa de care am o consideraţie deosebită, un prieten pe care îl respect, îl apreciez şi îl port în rugăciunile mele. Cu distincţie şi discreţie îl însoţeşte, de o viaţă, Doamna Aurora; împreună cu băieţii sunt o familie care este dragă sufletului şi inimii mele.

Domnule Profesor, la cei 65 de ani de viaţă, vă doresc tot binele dumneavoastră şi familiei, haruri şi binecuvântări de la Domnul. Să ne trăiţi întru mulţi ani!


PREASFINŢITUL Virgil


Niciun comentariu: